parole, parole, parole

I will be a wall

In és música viure on 2 Juliol 2016 at 2:57 pm

Quan era petita, la meva tieta em dia Isabelo. No ho vaig sentir mai com una cosa lletja, ella ho deia amb afecte i mig rient, sorpresa que no fes absolutament res del que ella pensava que havia de fer una nena de la meva edat.

Potser va ser aquell qüestionament del meu rol de gènere tan carinyós i a una edat tan tendra, tan poc feridor i tan reconeixedor del que era (rarota, masclota, bocamollota, quan havia de ser delicadeta, bledeta, calladeta), que em va immunitzar. No m’he sentit mai ofesa quan m’han cridat coses que els normals consideren lletges, i m’ha semblat sempre un orgull (no merescut, que si m’hagués de posar etiqueta triaria “bisexual”) que em diguessin bollera.

I així vaig créixer, sabent com era, amb el somriure de la meva tieta i l’admiració secreta de la meva mare, a qui tampoc no li havia anat tan bé sent com calia mentre fantasejava amb Ana Belén. Així he crescut, fent-me paret de les pedres que em llançaven, segura que no pot estar bé dir-me que no està bé qui sóc. Perquè la meva tieta em dia Isabelo somrient, i jo feia que sí i també li somreia.

Avui que em sento alta i forta puc ser la teva paret, si vols. Quan et tirin pedres, puc ser la teva paret. Quan hagis d’amagar-te perquè allà on tu vius no es pot ser com ets, puc ser la teva paret.

Avui que he crescut i he marxat i sóc com sóc sense excusar-me, avui que tinc mil braços que empenyen amb mi, que són amb mi, que són com són sense excusar-se, puc ser la teva paret. I no pateixis si no pots sortir al carrer avui a cridar el dret de ser qui ets. Jo, que sóc paret, sortiré. I, quan puguis, aquí t’esperem. Paret que no és mur, sinó casa.

  1. Preciós tot el que escrius.
    Fortent honest
    Apassionat, tendre i amb caràcter.

    M’encanta llegir-te

    Gràcies

Deixa un comentari

