parole, parole, parole

Enclothed cognitivity

In és música viure on 11 Març 2016 at 2:24 pm

He escrit un llibre. Uns contes, en realitat, que s’han reunit en un llibre petit, de tacte suau, de portada acolorida. Un cel de tempesta en què s’alça, triomfal, un estel molt viu.

He escrit un llibre i aquest vespre vindran els amics i en llegirem algun tros i en parlarem una mica i, sobretot, ens el mirarem somrients, perquè els amics estan contents quan publico llibres.

He escrit un llibre i per presentar-lo avui em calçaré unes sabates que em fan més alta, més segura, més poderosa. Perquè he escrit un llibre i avui vindran a veure’l els amics, que no és qualsevol cosa. I l’estona que he estat pensant que em posaria, i per què, que he estat enviant invitacions, que he estat pensant-hi,  ha sigut ja començar a ser feliç.

I sé que també els que no hi seran seran feliços per mi, aquest vespre, imaginant-me.

Anuncis
  1. Estaré, per que la imaginació es poderosa i virtual, escoltant els relats del llibre, que de bon segur, seran de alta sensibilitat,, com demostra, cada vegada que la llegeixo o la veig pel 324, la autora. Que siguin molts més.

  2. Sí, l’estoc llegint. Gairebé per error; Acabava “la mala reputació” en versió electrònica i, a la darrera pàgina, hi apareixia. “La Bel havia publicat un altre llibre de relats curts? Creia que aquest era el primer!” El compro de seguida, el començo.” De quan és? 2016? Ai! És cert que la vaig sentir a la ràdio que en trauria in de nou al març… I ja som al març”
    Em perdo l’olor i el tacte suau, que no és poca cosa, que sempre prefereixo al dispositiu mòbil, però aquest cop la inesperada sorpresa em satisfà prou. Felicitats!

    • No he pogut evitar-ho, ja l’he acabat. Em volia recrear rere cada relat i allargar-ho, però n’he estat incapaç.
      Només trobo a faltar una cosa de la Bel que sento en altres mitjans: una mica d’humor, una mica més que l’espurna del final de Linda.

  3. No m’ha quedat clar, has escrit un llibre?

Deixa un comentari

