parole, parole, parole

Que guanyi la gana

In inficcions on 8 Agost 2015 at 9:10 pm

Falten dies, encara. Ara la logística és mes complicada que abans, no podem rebolcar-nos en qualsevol racó com salvatges. Falten dies perquè ens trobem, perquè no hi hagi nens, perquè pugui convidar-te al meu sofà o deixar-me arrossegar a la teva dutxa. Falten dies i administro generosament l’excitació de l’espera.

“Aquesta vegada no serviran les paraules”, has dit. “Aquesta vegada t’hauràs de treure les calces”. “Arrenca-me-les”, l’única resposta adequada.

Ara penso com em depilaré, si molt o poc o gens. Si voldràs passar la mà i trobar-me llisa o si preferiràs les pessigolles de la pell afaitada de fa alguns dies. Més tard, si em posaré el vestit que més t’agrada, i si és realment el que jo crec o algun altre. Si em pintaré els llavis de vermell o de rosa pàl·lid, si un push-up o res de res. Penso, en definitiva, com agradar-te.

Llavors m’escolto pensar i tinc ganes de bufetejar-me. Ganes que em tinguis com jo vulgui, de fer-me prendre amb tendresa o amb violència seguint només els meus designis. Ganes de deixar-te amb les ganes. Ganes de fer-te pagar les ganes.

Aniré, un dia d’aquests, a comprar-me unes calces. Unes per a tu i prou, perquè puguis arrencar-me-les. I no t’ho posaré fàcil. Hauràs de venir ben armada.

Anuncis
  1. Uf. Armes sense afilar…

    😉

  2. Uff!
    Per quan una recopilació d’escrits “picantons” de la Bel Olid que pugui recomanar quan em demanen literatura eròtica?

Deixa un comentari

