parole, parole, parole

66.666 raons per escriure’t

In és música viure on 4 Novembre 2014 at 9:17 am

Vaig obrir el primer bloc fa onze anys, en una època fosca en què em calia sortir de casa, ni que fos per la finestra de l’ordinador. El tirà, que diria Noria Adel (o més aviat el tiranet, que tampoc no n’hi havia per a tant) l’havia allotjat amablement mentre vaig mostrar-me dòcil. Va destruir-lo un dia de mala llet en què va veure com el desobeïa sense que ell pogués fer res més que la pataleta virtual de deixar-me sense correu i sense bloc unes hores. Hauria d’haver après, aquell dia, a no confiar-hi ni creure res del que deia, però això és una altra història que explicaré un altre dia.

El cas és que des de llavors sempre n’he tingut. Amagant-me darrere pseudònims, en general, i ara, des de fa alguns anys, amb el meu nom en lletres vermelles a la capçalera, impúdica. S’ha convertit en un refugi, en un racó on engegar-ho tot a rodar, de tant en tant. On inventar escenaris perquè els amors hi ballin, els desamors respirin, les idees nedin, els poemes es diguin.

Aquesta vegada vaig tard a celebrar les visites capicues. Vinc poc per aquí, darrerament, perquè la vida em deixa respirar poc i, quan respiro, sóc infidel a aquest espai i escric en altres fulls més endreçats. Intueixo, però, que ara que s’acosta l’hivern em tornarà a caldre un espai lluny de tirans i tiranets on deixar-me volar.

Espero que hi sereu, encara. I que aviat celebrarem els 77.777 motius per venir aquí plegats.

Anuncis
  1. 11 anys! En serio? Felicitats! Crec que ets el bloc més antic el qual comento!

    Amb anys em portes un parell d’avantatge, però com a mínim en visites et guanyo 😛

Deixa un comentari

