parole, parole, parole

World love

In és música viure on 9 Juny 2014 at 11:01 pm

Està bé saber que us tinc a un truc de telèfon, a una sessió de skype, a quatre ratlles d’email. Està bé veure les fotos del que heu fet el cap de setmana, imaginar-me al vostre costat, fent una cervesa i parlant dels dies en què compartíem espai i temps.

I amb tot no em basta, avui. Em miro el mapa i sou a Maó, a Chicago, a Berlín. A Toronto, a París. Però també a Barcelona, a Girona, a Mataró. Sou a tot arreu on no sóc jo aquesta nit que voldria reunir-vos al voltant d’una taula, en una terrassa, amb música de fons.

Molts no us coneixeu, d’altres us heu vist poc. Però alguna cosa em diu que us seria fàcil estimar-vos una estona com us estimo jo. Algú apujaria la música, els més animats es posarien a ballar, quedarien tres o quatre grupets parlant d’això i d’allò. I jo us miraria, feliç de tenir-vos com us tinc ara, però una mica més a prop.

Mentrestant, em conformo amb compartir una copa de vi per telèfon, de tant en tant. I des d’aquest poble tan lluny de tot us enyoro, amics escampats pel món.

  1. Lo bo de la tecnologia es que el mon es fa petit. Però la distància física encara existeix fins que inventin els cyborgs substitutius es clar.

Deixa un comentari

