parole, parole, parole

Plus vivant que je crois

In és quan volo que hi veig clar on 17 Mai 2014 at 1:33 pm

Em sap greu si m’enxampes mirant el buit, una mica més enllà del que solia estar quan et tenia al costat. Pensava, al principi, que et trobava a faltar. Que tantes nits sense dormir perquè hi ha una vida nova que cal alimentar, abraçar, mirar, se m’enduien el teu cos, per molt que el tingui a pocs centímetres. Que si no ets tu amb el pit fora de la camisa sóc jo fent monòlegs monòtons d’aquests que li agraden, fins que tanca els ulls; que no ens trobem gaire sovint totes dues amb les mans lliures.

Creia que et trobava a faltar, que enyorava la teva pell oferta al sofà o a la cuina. Que trobava a faltar els teus gemecs, els teus sospirs, la teva saliva. La cruesa amb què em fas l’amor.

Però mirant el buit, sentint el buit, m’ha semblat que més aviat és a mi, a qui trobo faltar. M’enyoro gemegant, sospirant, salivant. M’enyoro forta i crua, violentament atenta, mastegant cada paraula que ofereixes. Enyoro la cruesa amb què fem l’amor.

Tot passa, amor. Vindrà una nit que passaran vuit hores i la vida menuda no voldrà plorar. Aquella nit dormirem, i ens llevarem sorpreses i agraïdes. Vindrà una nit que serà ja la tercera, la quarta, la cinquena. Vindrà una nit que creurem que és nostra i llavors ens retrobarem. Una amb l’altra, i cadascuna amb si mateixa. No en el sexe ràpid, irrenunciable, necessari, que colem ara mateix entre bolquers, amb l’orella parada per si arriba un plor des de l’altra punta de casa. Ens retrobarem, amor, en l’aventura gratuïta de descobrir-nos, en les ales esteses que conquereixen noves terres, en el gest cru que fa mal i allibera. Ens retrobarem i serà excitant tornar-nos a conèixer, ara que el paisatge ha canviat tant.

T’espero, m’espero. Aquí, al teu costat.

Anuncis

Deixa un comentari

