parole, parole, parole

Perquè no se’ns endugui el vent

In és quan volo que hi veig clar on 4 Abril 2014 at 12:21 am

Ara fa dies que no t’escric. No és que no et pensi, amor. És que la vida. També, en part, aquest veure’s i tocar-se i parlar sovint, que fa que escriure sembli menys imprescindible.

Ara fa dies que no t’escric i, mentre menges mandarines a l’altra banda de la taula i penses segurament que faig feina, prefereixo no parlar-te aquesta estona i escriure’t, amor, perquè no se’ns endugui el vent.

Estan bé les carícies, el cada dia, el te amb llet, els jocs amb els nens. Estan bé les copes a mitja tarda, el passeig vora el mar, les mandres de diumenge un dijous qualsevol. Està bé tot això i encara més, i és el que teixeix la felicitat que ens pinta el viure. Però no deixis que deixi d’escriure’t, amor, que em perdria.

Escriu-me tu també, de tant en tant, i llegeix-m’ho en veu baixa, com m’agrada a mi. Inventa’ns mons per anar al llit, dóna’m els noms que més t’agraden, posa’m la pell que vols tocar. Escriu-me, amor, no te n’oblidis.

Que són les paraules el que ens lliga l’una a l’altra, que són les paraules el fil que m’uneix al món. Escriu-me i t’escriuré, vida, molts anys, perquè no se’ns endugui el vent aquest amor.

Anuncis
  1. Fantàstic. Gràcies

    montse

  2. OH!! (boca oberta, admiració sincera) 🙂

  3. Preciós! :___)
    a èpoques m’agrada escriure, i trobo que fa molt que no hi dedico estones…
    m’hi hauré de posar, que el vent se’ns endú massa coses, a vegades.
    petons, Bel!

Deixa un comentari

