parole, parole, parole

Projecte firma

In fent amics on 17 Abril 2013 at 1:37 pm

Enguany he decidit no escapar a la humiliació potencial d’asseure’m darrere una taula en mig de la rambla el dia de Sant Jordi amb un bolígraf a la mà, esperant a veure si passa algun despistat que vulgui que li firmi un llibre, ni que no sigui el meu. Enguany he decidit que sí, que m’apunto a un bombardeig, i entre les cinc i les vuit recorreré tres paradetes (Abacus Rambla a les cinc, TR3SC a les sis, La Central a les set).

He pensat que, ja que seré allà, podria aprofitar per divertir-me… i he ideat un miniprojecte fotogràfic (ja sabeu que m’agrada fer fotos). Així, us demano que vingueu a veure’m i em porteu alguna cosa per firmar. Un post del blog imprès, el guix d’un braç trencat, uns sostenidors vells… Us fotografiaré amb l’objecte (sense que se us vegi la cara, si voleu) i faré alguna cosa amb les fotos (potser una crònica il·lustrada, no ho sé encara exactament) que publicaré al blog.

Si no ve ningú, amenaço de fotografiar les sabates dels passejants, que és un tema fotogràfic recurrent que em fascina. Au, ja ens veurem!

Anuncis
  1. […] I després signaré El parèntesi més llarg (i el que es presenti, que m’apunto al Projecte Firma de la Bel!) a les parades […]

Deixa un comentari

