parole, parole, parole

Yes, sir

In fent amics on 15 Desembre 2012 at 2:02 am

De vegades dic d’acord però voldria dir que et follin. No literalment, figurada, ja m’entens. Ho deus notar, perquè esperes en realitat que et digui que et follin, saps que estic pensant que et follin, i el meu d’acord et sorprèn, et cau a sobre i no te’l creus, et plou com una cagarada d’ocell al front que vas a eixugar-te i ja s’ha evaporat. Veus (acostuma a passar per escrit, això, en mails o sms o altres formes de comunicació a distància que no impliquen haver de parlar de veritat; no volem haver de parlar de veritat) les dues lletres, ok, o si estic molt esplèndida d’acord, clar i català, i llegeixes que et follin (que et follin imbècil, si estic molt esplèndida) i t’imagines la meva veu serena, d’una tranquil·litat posseïda, que dirien en anglès. Saps que no m’immuto, que el nivell d’incomprensió mútua és tan gran que ja ni m’altero, i et dic ok, sí, el que tu diguis, imbècil (si estic molt esplèndida), i tradueixo tot això a un simple ok per fer més fàcil el conviure de què no podem escapar-nos; és massa petit el planeta i sense voler anem trobant-nos. Notes, segur que has de notar, que t’estic engegant a la merda de la manera més educada que sé, que és callant. Dic d’acord i cedeixo perquè discutir seria perdre el temps. Dic d’acord i tu saps (ho saps, oi?) que t’estic dient que et follin. Imbècil. Esplèndida. I aquí matem el tema, jo dic d’acord i després faré el que em sembli, que acostuma a ser respectar el tracte, que és més fàcil que rebotar-se quan la paret és inescalable.

No et confonguis, et dic de tu però en realitat sou uns quants. No m’estic imaginant una cara concreta. Tampoc no sou gaires, uns quants imbècils amb qui no ens entendrem mai, i us dic d’acord i acabem abans. Jo tampoc no em confonc. Dic d’acord, com una imbècil, i m’acaben follant a mi, esplèndid, per no plantar-me. No literalment, figurada, ja m’entens.

Però vigila. Mesuro les forces. Les guardo per quan sigui important dir un no com una casa. Perquè quan dic que no és que no, no hi ha segona lectura i llavors has de cedir tu, que ets l’altre. Entesos? D’acord.

  1. Està molt bé dir ok, d’acord, per evitar discussions inútils, però a vegades un “que et follin” a temps hauria evitat moltes coses, clar que d’això sempre ens n’adonem massa tard.Que passis molt bon dia guapa:)

Deixa un comentari

