parole, parole, parole

Sempre tornaràs a la nostra platja

In és música viure on 10 Juny 2012 at 10:39 pm

Hi ha una mare al Twitter que està contenta, perquè el seu fill marxa a fer la feina que li agrada, i que està trista, perquè se’n va a l’altra punta del món. Jo et miro i penso que queda molt. Que m’agradaria que algun dia em passés també això, trobar-me que ets gran i que fas la teva i que ets feliç perquè segueixes la teva vocació. Que has trobat la teva vocació.

Queda molt però passarà ràpid, sospito. I penso en ara fa nou anys, quan vas passar la nit a sobre meu, com els dies i les nits de tants mesos que vindrien, i em cabies entre la panxa i el pit. Ara m’arribes a l’espatlla. Queda molt, em tranquil·litzo, perquè vulguis marxar a l’altra punta del món. Queda molt perquè em treguis un pam. Queda molt perquè em trobi trobant-te a faltar, mirant d’estar contenta per tu.

Avui és d’aquells dies que penso que es pot ser feliç d’una manera egoista. No obrir el diari, ignorar la feina, passar el matí de festa, la tarda fent galetes, el vespre sentint-te llegir en veu alta els passatges de Rodari que més et fan riure. Avui és d’aquells dies que penso que falta molt, que falten molts dies, i que vull que passin ben a poc  poc. Que cada mil·límetre que creixes sigui una cançó que cantes a la teva habitació quan et sembla que no et sent ningú i jo t’escolto, d’amagat, i se m’encén a dins una flama. Avui és d’aquells dies que sé que estimo viure i que tu en tens molta culpa.

Anuncis
  1. Per molts anys per en Blai! Tens un nano molt espavilat. Un dia ja ens acabarà d’explicar el conte del lleó que no tenia melena… hehehe! 😉

  2. Aprofita aquests dies! Sí que passen molt ràpid.
    Aquests i tots els que queden fins que marxi. I quan vagi marxant, disfruta-ho també mentre passa

Deixa un comentari

