parole, parole, parole

22.222 raons per escriure’t

In paraules on 18 Mai 2012 at 6:41 pm

Ha tornat a passar, gairebé sense adonar-nos-en. Un altre número dels que m’agraden, que aprofito per recordar que us recordo. Que us agraeixo que passeu a veure’m. Que ja ens coneixem, o no, però que aquesta finestra és les meves ganes de saber de vosaltres, de pensar en veu alta, de sorprendre’m quan m’escriviu per dir-me que us heu declarat amb un text que heu trobat per aquí, o que no esteu d’acord amb això que dic.

Així que gràcies. No gaire cosa més, només gràcies.

  1. […] ets però m’agrada que vinguis. I no se m’acut res a dir que no hagi dit ja aquí o aquí, així que simplement multiplica-ho per tres. Ah, i afegeix-hi una abraçada, ara que ens coneixem […]

  2. […] aquest blog no se celebren els aniversaris. Se celebren números com 11.111, 22.222 o 33.333. Els que veniu de fa temps ja ho […]

Deixa un comentari

