parole, parole, parole

Home is a state of mind

In paraules on 15 Mai 2012 at 11:50 pm

Com un cercle que vol tancar-se torno al país on vaig enamorar-me de tu, ara fa un any, sota un sol esclatant que cegava la tempesta. Et sembla estrany que m’enamorés de tu si no hi eres, si no et coneixia el tacte, si les nostres converses eren llargs monòlegs escrits en missatges de correu electrònic que travessaven Europa i oceans d’obstacles.

Podria cedir a una sensibleria fàcil i rellegir aquelles paraules, obrir el quadern blau que vaig omplir i tornar als pensaments confusos d’aquells dies en què tot semblava més difícil del que va ser en realitat. Però gairebé m’estimo més escriure’t ara que no ens sent ningú i puc dir, ben alt, que no vaig equivocar-me.

Passaran les hores al congrés, dinaré amb coneguts i parlarem del temps, faré les meves xerrades a la universitat amb posat de dona que sap de què parla. I sovint no seré enlloc, sovint seré només records de mans que es troben i amics que es besen i cels que s’obren i llunes que tornen cada mes per recordar una nit passada.

La major part del temps, però, pensaré de quin color pintarem les parets i on posarem tota la roba dels quatre. Com endreçarem els llibres, ara que no em fa por que es barregin, i a qui regalaré els que tenim repetits. Perquè deia que el cercle es tanca però no; som espirals que tendeixen a l’infinit, som espirals que s’abracen.

  1. que bonic i que bé que expliques les coses que m’han passat…
    les espirals es repeteixen?

  2. que bonic i que bé que expliques les coses que m’han passat…
    per cert, les espirals es repeteixen?

  3. Coions!!! que maco!!!!

  4. Que bonic, és com el tacte de la seda…gràcies per el boci de sol en aquest dia gris.

Deixa un comentari

