parole, parole, parole

To get my way

In és música viure on 2 Novembre 2011 at 2:01 pm

Recorrem a la vella tàctica del sexe perquè ja ens ho hem dit tot i no hem arribat, encara, a expressar l’inconcret que ens rosega les entranyes. Esperem que els cossos tinguin més sort, siguin més lliures, tinguin menys por. Com tantes vegades la pell és l’excusa per donar-nos a l’altre, per prendre’l sencer a la boca o entre les cames, per dibuixar un camí que ens uneixi més ençà de les idees desajustades.

Si et despullo ara, si deixo que em descordis la camisa, és només perquè el teu cos el puc voler sense matisos, molt a prop, en tot moment. Perquè el meu cos el conec i sé què vol i què li agrada, perquè el cos és fàcil, perquè puc dir-te exactament què has de fer per estremir-me. Perquè no tinc un manual d’instruccions de l’ànima, perquè no et sé llegir més enllà dels gemecs.

I així obro els ulls i et respiro i et toco, i quan la coreografia es descontrola i la urgència em fa córrer massa m’abandono un moment a l’espai buit d’aquest desaparèixer que és fer-se present del tot, que és ocupar tot l’instant, que és l’absolut fugaç d’un orgasme, o dos, o tres.

Després serà la laxitud que ho veu tot més borrós i més clar alhora, que espera que demà el sol sortirà per on volem. Després és acordar que és bella, la tàctica del sexe, que hi tornem un dia i un altre perquè és la manera més efectiva d’afirmar que som, tu i jo i prou, som. I si segueixo el cos que em porta al teu és perquè l’ànima no té altra casa que la carn, que sapiguem. Perquè hi ha un dia que no serveixen les paraules però vull parlar-te, perquè si sents això que et diu la sang potser m’entens.

  1. Bon assaig sobre caure en la infidelitat!!! Et seguiré, aviam si descobreixo com no fer-ho!

Deixa un comentari

