parole, parole, parole

Sum ergo cogito

In esvoranc on 4 Octubre 2011 at 1:17 pm

Avui, fa uns quants anys, vaig néixer. Va ser un néixer accidental, ningú m’esperava i els meus pares miraven a terra com si no sabessin què havia passat. Devia fer fresca, perquè llavors la tardor arribava una mica més d’hora, i sé que totes les meves tietes van venir-me a veure i em devien fer petons asfixiants i devien explicar els seus parts i devien fer molt de soroll, perquè per a elles la vida és escandalosa i no ho volen evitar.

Avui, que sé que hi haurà pastís i espelmes i petons i nens que picaran de mans i em faran demanar un desig, i amants que em recorreran la pell quan tot sigui silenci de sospirs callats, trobo a faltar les meves M. escampades pel món. Trobo a faltar molta gent que és lluny o que ha mort o que ja no veig perquè passa el temps i se’ns endú el que estimem i ens porta el que hem d’estimar.

Podria mirar fotografies velles o desenterrar antigues cartes d’amor, però crec que no. Crec que miraré si trobo una casa vora el mar on traslladar-me aviat, començaré a llegir el llibre que m’he regalat, buscaré un lloc fred on escapar-me a estrenar la gabardina preciosa que m’he trobat sobre el coixí quan m’he despertat. Crec que començaré una novel·la o fins i tot un poema. Crec que miraré molt atenta al meu voltant, perquè estic segura que aquest any, també, els dies em portaran sorpreses i em faran riure i em faran plorar.

Crec que estimaré la vida que, accidentalment, fa 34 anys, em van regalar.

Anuncis
  1. Gràcies Bel, en nom de tots els i totes les que coneixes i els i les que no coneixes, per seguir un any més regalant-nos amb el teu ÉSSER. Ah!……. i per molt anys
    Albert

  2. Per molts anys!!!!
    I que puguis compartir moltes més reflexions d’aquestes amb “la nube”, i que et pugui seguir.

  3. per molts anys!!!

  4. Per molts anys Bel! saps què?! ets la 3a persona que coneixo que avui fa anys! 🙂 petonets tropicals! ah! i quan t’hagis llegit el mestre i margarita ja eme diràs què t’ha semblat 😉

  5. Jo també

Deixa un comentari

