parole, parole, parole

Onze mil cent onze motius per escriure’t

In paraules on 27 Setembre 2011 at 2:24 pm

Serà segurament avui quan entris i et trobis el meu nom vermell, en minúscula però prou gros, monument a l’ego, quasi mirall de si mateix. Pot ser que arribis expressament, volent llegir-me, o pot ser que hagis escrit al cercador “noies per follar a Terrassa” o “el món em cau a sobre” (exemples reals). Voldria imaginar que ens coneixem i que soparem plegats aquest dijous, o que no ens coneixem però véns sovint a veure què.

És estrany escriure’t sabent que no sabré mai qui ets, que tu tampoc sabràs segurament que ets tu, i no el d’abans o el següent, el que ha fet la visita 11.111 a aquest bloc perdut de l’univers de bits que volten pertot. I és estrany que sigui estrany, perquè escriure al no-res, parlar a l’aire sense saber on arribarà la veu, és el que faig des de fa anys en blocs diversos de noms més o menys amagats.

Aquesta nit, quan els nens dormin i la nit sembli un llençol tapant el cel, obriré una ampolla de vi, em serviré una copa, brindaré. Perquè sí, perquè 11.111 és un número bonic, perquè falta molt per al 111.111 però, si vols, hi arribarem.

I gràcies per ser-hi, per cert.

Anuncis
  1. 11.111 és un número bonic, cert. Pot ser el nombre d’estels al cel quan obris l’ampolla de vi i brindis pel teu lector 11.111. També pot ser el nombre de motius pels quals m’agrada llegir allò que escrius, pensant que un dia, a mi, també m’arribarà la inspiració. Ara que, ben pensat, potser són les raons per les quals m’agrada tan que estiguis a la meva vida. Sona cursi, però, … potser ho sóc més del que m’agrada reconèixer-ho. Segur que no sóc la visita 11.111, però també et dono les gràcies per ser-hi, no pas aquí, sinó al meu costat, fent-me suport,

  2. Onze mil cent onze altrament dit uuuuu! 😉

  3. M’agrada sortir una miqueta al teu blog! Ja trigaves, trobo.

  4. Que bonic.
    Has aparegut al’escriptori del meu wordpress, m’ha agradat el títol, t’he llegit i m’ha agradat el text….
    Quina simpatia.

  5. Parafrasejant Manolito de Mafalda: “… Han parlat de mi al blog de la BelOlid!!!!!!… ”
    gràcies Bel.
    na’nit

  6. […] no sé qui ets però m’agrada que vinguis. I no se m’acut res a dir que no hagi dit ja aquí o aquí, així que simplement multiplica-ho per tres. Ah, i afegeix-hi una abraçada, ara que ens […]

  7. […] aquest blog no se celebren els aniversaris. Se celebren números com 11.111, 22.222 o 33.333. Els que veniu de fa temps ja ho […]

Deixa un comentari

