parole, parole, parole

Wash me clean

In esvoranc on 5 Agost 2011 at 12:10 am

Tu no viuràs, segurament, la porta del malson obrint la nit. El pes dens de la fosca tallat abruptament per un crit agut que surt de l’estómac i t’ofega els pulmons. La suor que se t’enfila per les temples i et davalla des del pit fins al melic. Tu no viuràs, no crec, el pànic de saber que la por de veritat és la vigília, que és quan recordes que respires que voldries oblidar el que és respirar. Les hores que s’allarguen fins a l’alba, la son que t’enganya un altre cop i et porta de la por d’estar viu a la por dels somnis que recreen els records clavats amb ràbia a les parets.

I si ara m’aixeco i faig amb força cada passa, si ara m’obligo a decidir que deu metres no són tants i obro el calaix, si ara agafo el ganivet més gran que tinc i em miro els ulls a la fulla esmolada que esquartera el neguit, és perquè tu no viuràs, diria, l’empenta de la mort que et força a viure, la nàusea del batec a dins el pit.

Xxxt. Obro la porta. No faig cap fressa. Si se sent res és només la sang que encara no raja. Ronques, com un porc o com un imbècil. Indolent, ronques com qui té tots els instints satisfets però somia encara pastís de xocolata o tailandeses de pocs anys sobre la taula. Ronques i el ronc em dóna el ritme, em diu el lloc precís on descarregar-me de tantes hores d’esperar, sense moure’m, que vinguessis un altre cop a esquinçar-me tots els somnis. Ronques però ja no ronques perquè hi ha algú que crida i podries ser tu però crec que sóc jo. I, en aquest crit, que és més lleuger, que és més antic, finalment visc. Tu no. Tu no viuràs, segurament.

Anuncis
  1. Glups!

Deixa un comentari

