parole, parole, parole

D’un altre temps

In inficcions on 9 Mai 2011 at 6:25 am

Si no comences a despullar-me aviat, hauré de fer-ho jo. I no serà amb el teu gest de petita reverència, com qui desembolica un caramel de gust esplèndid; ho faré amb unes mans aspres i cansades que em trauran la roba com qui desfulla una carxofa. Els meus pits, confosos, no sabran si alegrar-se d’haver-se desfet de cotilles i jerseis, i hi haurà un desconcert general al melic i als genolls, un desconhort sense precedents entre els dits del peu esquerre, una desaprovació inusitada al sexe i al passadís avellutat que et porta al cul. I és que la teva saliva em cal com cal que de vegades el tren arribi a l’hora, com cal que un dia entris al forn just abans que tanquin i tinguin exactament el pa que vols, com cal entrar en un bar i que el lavabo sigui net. Si no comences a despullar-me aviat, hauré de fer-ho jo. Però no voldria anar-me’n a dormir sense que aquesta humitat serena es desboqui en la teva boca xopa.

[Per als curiosos, recuperat de “Cartes a Marlene”, març de 2006.]

Anuncis
  1. “Cartes a Marlene”! Mític! Jo el seguia!

  2. Ostres, Tina! Els vells temps en què érem quatre que teníem bloc i tothom coneixia tothom i es feien sopar endògams i… En fi. Tot allò que ja se sap dels grups endògams, amors, odis i passions en general 😉

  3. Hola! Crec que, com a clàssic d’aquells temps, havia de saludar. Quin mar de passions, i tant! Però ningú s’hi va ofegar, oi? Ah, molt bo el llibre, felicitats. Sempre m’ha agradat el ritme que tens dels paràgrafs, amb aquella rima de tant en tant. Inconfusible.

  4. Ostres, Lit, quant de temps! Gràcies per passar, com va la cafetera? 😉

  5. Ui, la cafetera ha fet molts cafès des d’aquells temps! Curts, llargs, forts, descafeïnats (uf!)…ja se sap: el renou del Cafè! 😉

Deixa un comentari

