parole, parole, parole

This is how it works

In inficcions on 16 Abril 2011 at 9:15 am

Hi ha un botó màgic que fa desaparèixer els contactes al xat del gmail. És un botó discret i cal anar-lo a buscar. “Never show”, diu. I jo, que m’he cregut l’article que em vas enviar sobre la química de l’amor, i sobre com és important tractar les relacions que s’acaben com si fossin addiccions perilloses, l’apreto. Never show. I la teva boleta verda omnipresent desapareix. Entenc que és un alleujament absurd, encara hi ets, encara em veus amb la meva boleta vermella omnipresent. Però jo no et veig. Si un dia em llevo sense recordar que existeixes, és com si no existisis. Never show.

Tu també fas aquestes coses. Tornes a ser soltera al Facebook, escrius posts vitals sobre nous amors i barques noves que diria que no t’acabes de creure ni tu. Hi poses la nostra cançó, per què no, que segurament ja havia sigut la vostra abans de mi. I anem fent, com qui està bé, com qui ja ha passat la trentena i ha trencat mil vegades i ja sap com va la cosa.

Jo escolto Regina Spektor, perquè té ritme i perquè m’agrada esgargamellar-me amb les seves lletres mig absurdes pel menjador. I perquè no t’havia agradat mai gaire i feia temps que l’havia deixat d’escoltar. And this is how it works: you’re young until you’re not, you love until don’t, you try until you can’t,  you laugh until you cry, you cry until you laugh, and everyone must breath until their dying breath.

Em miro el xat del gmail de reüll, perquè sé que els “mai” digitals són fàcilment reversibles. Però em continc. I espero que un dia, un dia que no sigui massa tard, tornem a parlar, i veure llum als teus ulls, i que no et faci mal si somric.

Deixa un comentari

