parole, parole, parole

I al final, vindrà l’estiu

In paraules on 25 Març 2011 at 8:24 pm

La poesia és droga dura i, ara que he obert el llibre i ressegueixo cada paraula de Dickinson com si fos el seu cos (amb les os els seus ulls, amb les tes les espatlles), em costa parar perquè parar vol dir tornar a aquest menjador de prestatges menys plens del compte i a aquest buit existencial que se m’ha menjat l’estómac. It will be summer – eventually, diu. I l’estiu serà semblant a un migdia de divendres, dinar a la terrassa d’un bar de menús, i esperant el primer plat llegir el diari i fer una clara i unes olives mentre els nens xerrotegen els seus contes interminables i m’arrenquen somriures i m’ajuden a viure.

I, deixant de banda la droga dura de la poesia (i, si m’apures molt, podria fins i tot arribar a desenganxar-me de la malenconia), es podria dir que semblar feliç no és tan diferent de ser feliç. Només cal assajar-ho cada dia, fins que n’aprenguem els gestos i, de sobte, ja no recordem com era estar tan trist que no et pots moure.

Anuncis

Deixa un comentari

