parole, parole, parole

Always look at the bright side

In inficcions on 8 gener 2011 at 2:12 pm

Vaig demanar una escopeta perquè comença a cansar-me aquesta sensació que la meva única arma són els somriures lacònics. Davant la iaia que es cola impassible a la cua del súper. Davant el taxista imbècil que fa comentaris homòfobs mentre em mira les cuixes sense pietat. Davant els que no puc fer callar perquè això és una democràcia però que sens dubte em farien callar si no ho fos. Vaig demanar-la senzilla, sense grans accessoris; un gallet per apretar cada cop que em veig en la necessitat de mossegar-me la llengua.

Durant tot un any m’he rentat les dents tres cops al dia, he llegit i digerit els diaris, m’he pentinat amb la clenxa al costat. He pagat els impostos, he donat sal als veïns, he cantat discretament a la dutxa per no molestar. Durant tot un any he estat una ciutadana exemplar.

I el dia de reis vaig llevar-me, amb el pijama ben planxat, disposada a obrir el meu regal. Però els cabrons dels reis no van deixar-me una escopeta. Només una llibreta i un llapis, com si es pensessin que tenen un sentit de l’humor espectacular. Com si fossin kumbes o idealistes o alguna cosa semblant. Per sort, he llegit American Psycho. I hi ha mil coses que se m’acut que es poden fer amb un llapis, a banda de desbarrar.

Anuncis
  1. Molt bo, m’agrada aquest bloc. Coses que es poden fer amb un boli com a arma: preguntar-ho al governador de Califòrnia quan va signar un contracte sobre l’esquena d’un tipus a la pel·lícula “El corredor”, un film molt interessant sobre els perills de la televisió espectacle (amb altes dòsis de violència per al lluiment dels muscles de torn).

  2. Ai si tinguéssim escopetes i la sang freda de fer-les servir… sort que som porugues i sempre ens quedaran els llapissos i els teclats d’ordinador!
    Bel, t’apunto al meu bloc! 😉

Deixa un comentari

